tiistai 17. joulukuuta 2013

Suojelusenkelimme

Enkeli lensi muille maille ovien uusimisen myötä,
muistoksi jäivät vain nämä kuvat;
kiitos 20- vuotta hoidit tehtävääsi hyvin!


 


1 kommentti:

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

Ei kokkoja, mutta jestas mikä salko!

Kokkoja ei nähty ja omatekemäkin jäi polttamatta, mutta juhannussalko oli vuosituhannen  ihanin meidän silmissä!     Risukeitin kyllä yritti...