Huumorimielellä Korttisirkuksen haasteeseen...
kyllä ne lumet sulaa ja kesä tulee!
kyllä ne lumet sulaa ja kesä tulee!
Bloginimensä mukaan Repolainen rakastaa reissaamista ja räpeltämistä omin pikkukätösin itselleenkin arvaamattomin lopputulemin keittiössään ja piskuisessa ateljeessaan. Viimeksi mainitun tuotoksilla on pyrkimys auttaa maailman tyttöjen asemaa paremmaksi.
Otin omavaltaisen tyylin niputtaa koko K.E.S.Ä. -ajan haasteet yhteen KESÄ-HEINÄ- ja ELOkuu on kesäpuuhia pullollaan... mutta nyt innostu...