tiistai 17. joulukuuta 2013

Viime hetken joulukortteja..

Aina sitä jää itseltä puuttumaan muutama... ;)

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

Ei kokkoja, mutta jestas mikä salko!

Kokkoja ei nähty ja omatekemäkin jäi polttamatta, mutta juhannussalko oli vuosituhannen  ihanin meidän silmissä!     Risukeitin kyllä yritti...