| Enkeli lensi muille maille ovien uusimisen myötä, muistoksi jäivät vain nämä kuvat; kiitos 20- vuotta hoidit tehtävääsi hyvin! |
Bloginimensä mukaan Repolainen rakastaa reissaamista ja räpeltämistä omin pikkukätösin itselleenkin arvaamattomin lopputulemin keittiössään ja piskuisessa ateljeessaan. Viimeksi mainitun tuotoksilla on pyrkimys auttaa maailman tyttöjen asemaa paremmaksi.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Näitä on luettu ja tutkittu eniten
Ei kokkoja, mutta jestas mikä salko!
Kokkoja ei nähty ja omatekemäkin jäi polttamatta, mutta juhannussalko oli vuosituhannen ihanin meidän silmissä! Risukeitin kyllä yritti...
Ihana enkeli. Hyvää tätä vuotta ja onnea ja iloa sinulle.
VastaaPoista