torstai 25. kesäkuuta 2026

Keittiövempain

Eniten käytetty keittiövempain

Kyllä se meillä on vaan vohvelirauta!
Kolme erilaista niitä onkin kerääntynyt, joista
 tämä vanhin taitaa sittenkin olla eniten käytössä
- pikkuruinen aamuisin!!
Vaan nyt ei puhuta niistä mun kaalipaistoksista....

vaan pinotaan keko ranuja raudalle!
Kuumin lämpö ja kunnolla painallus ihan littuun...
höyry vaan nousi, kun potut paistui!

Rösteiksikin näitä voisi kai tituleerata
ja varmaan pääsevät vielä aikuisempaankin kattaukseen, 
esim. Skågentyyliin katkaraputäytteen kera!

Testailin jo itselleni grilliyrttisalaattia,
johon olin sekoittanut purkin tonnikalaa!!
Stansta sulla sitä samaa, söitkö "raakana"?
ja Stanstan ristikkolenkkiä yritin HK:n sinisestä ehdotella, 
mutta pikkukokit halusi taas PORSASTELLA!
KÄRSÄmakkarat on suosikkeja vuodesta toiseen

ja MAISTUI!!

Ens kerralla kuulemma kärsätkin paistetaan
vohveliraudalla....
hmmm.... ei huono idea!!

Mikäs on sun eniten käytössä oleva keittiöVEMPAIN?
(ja vempaimet on sellaisia pieniä,
ei tiskikoneen kokoisia)

1 kommentti:

  1. No ei kyllä tulisi mieleen laittaa ranuja vohvelirautaan, mutta Repolainen ajatteleekin "boksin ulkopuolelta". 🤭 Mainio idea! Kärsät ovat pelottavan aidon näköisiä. 😅

    Mikähän meidän eniten käytetty keittiövempain mahtaisi olla. Hmm. Ehkä se olisi kuitenkin tylsästi vedenkeitin. Sillä kun valmistetaan kahvitkin, kun me juodaan nykyään vaan pressopannukahvia.

    VastaaPoista

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

Keittiövempain

Eniten käytetty keittiövempain Kyllä se meillä on vaan vohvelirauta! Kolme erilaista niitä onkin kerääntynyt, joista  tämä vanhin taitaa sit...