Eniten käytetty keittiövempain

Kyllä se meillä on vaan vohvelirauta!
Kolme erilaista niitä onkin kerääntynyt, joista
tämä vanhin taitaa sittenkin olla eniten käytössä
- pikkuruinen aamuisin!!
Vaan nyt ei puhuta niistä mun kaalipaistoksista....

vaan pinotaan keko ranuja raudalle!
Kuumin lämpö ja kunnolla painallus ihan littuun...
höyry vaan nousi, kun potut paistui!
Rösteiksikin näitä voisi kai tituleerata.
Varmaan pääsevät vielä aikuisempaankin kattaukseen
jossain illanistujaisissa
esim. Skagentyyliin katkaraputäytteen kera!


Testailin jo itselleni grilliyrttisalaattia,
johon olin sekoittanut purkin tonnikalaa!!
Stansta sulla sitä samaa, söitkö "raakana"?
Niin, ja Stansta, sun ristikoitua lenkkiä yritin
HK:n sinisestä ehdotella,
mutta pikkukokit halusi vaan PORSASTELLA!


KÄRSÄmakkarat on suosikkeja vuodesta toiseen
ja "Ruokakriitikoiden" tulos:
MAISTUI - JATKOON(taas)!!
MAISTUI - JATKOON(taas)!!
Ens kerralla kuulemma kärsätkin paistetaan
vohveliraudalla....
hmmm.... ei huono idea!!
Mikäs on sun eniten käytössä oleva keittiöVEMPAIN?
(ja vempaimet on sellaisia pieniä,
ei tiskikoneen kokoisia)
vohveliraudalla....
hmmm.... ei huono idea!!
Mikäs on sun eniten käytössä oleva keittiöVEMPAIN?
(ja vempaimet on sellaisia pieniä,
ei tiskikoneen kokoisia)



No ei kyllä tulisi mieleen laittaa ranuja vohvelirautaan, mutta Repolainen ajatteleekin "boksin ulkopuolelta". 🤭 Mainio idea! Kärsät ovat pelottavan aidon näköisiä. 😅
VastaaPoistaMikähän meidän eniten käytetty keittiövempain mahtaisi olla. Hmm. Ehkä se olisi kuitenkin tylsästi vedenkeitin. Sillä kun valmistetaan kahvitkin, kun me juodaan nykyään vaan pressopannukahvia.