maanantai 17. helmikuuta 2014

Yo-kutsuja

Ihanaisia kutsuja sain
väkertää jälleen, tällä kertaa Ystävälle!

    


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

Ei kokkoja, mutta jestas mikä salko!

Kokkoja ei nähty ja omatekemäkin jäi polttamatta, mutta juhannussalko oli vuosituhannen  ihanin meidän silmissä!     Risukeitin kyllä yritti...