Mutta tykkään kohotaskusta yli kaiken,
antaa silti mahdollisuuden niin moninaiseen toteutukseen,
että tullee olemaan yksi lemppareista myös jatkossa;
kun nopeasti on loihdittava kortti tilanteeseen kuin tilanteeseen
Bloginimensä mukaan Repolainen rakastaa reissaamista ja räpeltämistä omin pikkukätösin itselleenkin arvaamattomin lopputulemin keittiössään ja piskuisessa ateljeessaan. Viimeksi mainitun tuotoksilla on pyrkimys auttaa maailman tyttöjen asemaa paremmaksi.
Kokkoja ei nähty ja omatekemäkin jäi polttamatta, mutta juhannussalko oli vuosituhannen ihanin meidän silmissä! Risukeitin kyllä yritti...
Tuo kukkakimppujen asettelu näyttää niin helpolta kun katson näitä kortteja mutta ah kuinka mahdotonta se minulle onkaan... :(
VastaaPoistaKomea katras kortteja kohotaskulla!
Kaunis kortti sarja. Mukava kun pistäydyit,kiitos. Iloista odottelua kohti kevättä ja askarteluintoa.
VastaaPoista