tiistai 12. helmikuuta 2013

Ystävyydellä

Jotenkin kummasti jo kevät mielessä,
kun tekee mieli niin kukkakortteja tehdä Ystävänpäiväksi!
Mutta onhan päivät pidentyneet jo paljon.... ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

Keittiövempain

Eniten käytetty keittiövempain Kyllä se meillä on vaan vohvelirauta! Kolme erilaista niitä onkin kerääntynyt, joista  tämä vanhin taitaa sit...