tiistai 12. helmikuuta 2013

Valapäivän iloksi!!


Tämä ihana Mo`n leimakuva pakotti suorastaan tekemään pojalle kortin valapäiväksi,

1 kommentti:

  1. Oi tää on niin ihana ;-))
    Kauniita kortteja paljon sinulla. Kiitos kun jätit merkkisi niin minä löysin tänne;-DDDD

    VastaaPoista

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

Keittiövempain

Eniten käytetty keittiövempain Kyllä se meillä on vaan vohvelirauta! Kolme erilaista niitä onkin kerääntynyt, joista  tämä vanhin taitaa sit...