sunnuntai 15. lokakuuta 2017

Joulukortit samoista materiaaleista; tuletko mukaan???

Joulukortti rinki vol2 samoista materiaaleista vuonna 2017
                                                                      😊   RINKI TÄYNNÄ    😊
Tämä on kyllä niin koukuttavaa puuhaa,
että peräänkuulutan vielä toista rinkiä!!

Ihanaa kun samalla syntyy kuin huomaamatta joulukortteja
ja jännitystä lisää aina kurkkiminen toisten rinkiläisten blogeihin
- miten ihmeessä niin erilaisia onnistumme aina luomaan??
Mukana:
1. Pirjo = Repolainen = minä
2. Sari K = Nasumuori blogista
3. Leena K = Tekemisen tuulia blogista
4. ?????? Tuula

ja kuka tulisi iloiseen joukkoomme?

Ilmoittautua voit lähettämällä mulle sähköpostia,
tai kommentilla tähän postaukseen.... odottelen!!
Minä jo täällä pakkailen ensimmäisiä materiaaleja... ;)

Tuula ilmoittautui, joten RINKI TÄYNNÄ!! 
😊

2 kommenttia:

  1. Kiitos vierailusta blogissani. Vastavierailulle lähdin ja täältähän löytyy vaikka mitä ihanaa korttitaiturilta.
    Aina on mukava saada uusia askartelututtuja, nyt vielä samalla kertaa sekä livenä että blogin kautta.

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa! Olen ihan täpinöissäni, olen kaikki teidän edellisen ringin postaukset käynyt läpi ja on kyllä hyvä idea! Upeaa nähdä mitä muut keksivät samoista "aineksista".

    VastaaPoista

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

Kultturellisti kulutettua aikaa

Kerran-tai vaikka kaksikin kertaa viikossa kulttuurin parissa! Toissa viikolla Oopperaa,  kuluneella viikolla teatteria ja Voicea! Pari viik...