torstai 17. maaliskuuta 2016

Satuja ja tarinoita


Tästä Jehkottaren 5-haasteesta
pomppasi minun silmiin ensimmäisena nuo kirjapinot.
Meidän parasta lukunautintoa on tällä hetkellä lapsenlapsille luettavat satu- ja kuvakirjat,
joita aikoinaan on luettu jo omille lapsille.
Kaikki on tallessa yläkerran seinämän mittaisessa kirjahyllyssä....
yksi satu on ylitse muiden "Pieni Sininen auto"
- se ansaitsi oikein albumisivun muistojen kirjaan!!

Ukon kainalossa usein unettavaa (mummo lukee liian "elävästi")
mutta todistettua on (=kuva kertoo)
että Nuka luki Ukonkin unten maille ihan keskellä päivää olohuoneen lattialla!! 


3 kommenttia:

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

K.E.S.Ä. haasteet

Otin omavaltaisen tyylin niputtaa koko K.E.S.Ä.  -ajan haasteet yhteen  KESÄ-HEINÄ- ja ELOkuu on kesäpuuhia pullollaan...  mutta nyt innostu...