
Muuttolintujen mukana vapauteen,
Siis tekstiä vaille valmis!
Bloginimensä mukaan Repolainen rakastaa reissaamista ja räpeltämistä omin pikkukätösin itselleenkin arvaamattomin lopputulemin keittiössään ja piskuisessa ateljeessaan. Viimeksi mainitun tuotoksilla on pyrkimys auttaa maailman tyttöjen asemaa paremmaksi.
Otin omavaltaisen tyylin niputtaa koko K.E.S.Ä. -ajan haasteet yhteen KESÄ-HEINÄ- ja ELOkuu on kesäpuuhia pullollaan... mutta nyt innostu...
Kaunis.
VastaaPoistaSopisi toki onnittelukortiksi, mutta moneksi muuksikin. Aika upea olisi eläkekorttinakin. Hyvä esimerkki, ettei todellakaan tarvitse aina olla leimakuvaa luodakseen upea kortti.