maanantai 18. marraskuuta 2013

Ihanaiselle ystävälleni!!


Nainen ihanainen,Ystävä isolla Y:llä
joka on todella minulle tärkeä pääsee naisen ikään!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

Ei kokkoja, mutta jestas mikä salko!

Kokkoja ei nähty ja omatekemäkin jäi polttamatta, mutta juhannussalko oli vuosituhannen  ihanin meidän silmissä!     Risukeitin kyllä yritti...