muutama kortti
leffaa katsellessa...
Bloginimensä mukaan Repolainen rakastaa reissaamista ja räpeltämistä omin pikkukätösin itselleenkin arvaamattomin lopputulemin keittiössään ja piskuisessa ateljeessaan. Viimeksi mainitun tuotoksilla on pyrkimys auttaa maailman tyttöjen asemaa paremmaksi.
Kokkoja ei nähty ja omatekemäkin jäi polttamatta, mutta juhannussalko oli vuosituhannen ihanin meidän silmissä! Risukeitin kyllä yritti...