maanantai 24. kesäkuuta 2013

Rippijuhlaa muistaen

 Mukavia juhlia riittää kesällä 2013


1 kommentti:

  1. Kauniit kortit. Minullakin oli yhdet rippijuhlat .Kesällä riittää menoa ja meininkiä. Mukavaa jatkoa sinulle.

    VastaaPoista

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

"Kiitosten" elinkaari

Lasten ollessa kouluikäisiä tuli  räpellettyä milloin minkäkinlaisia "kiitoksia"opettajille!! Tänä keväänä kävin ihan miettimään, ...