Vielä pieniä viemisiä iltapuhteena näpertelin
ja nämä sille varalle, kun kuitenkin (viimeistään aattona) huomaan, että voi ei; yksi puuttuu...
joten nyt voin sanoa, että on "takataskussa" hätävaraa!!Bloginimensä mukaan Repolainen rakastaa reissaamista ja räpeltämistä omin pikkukätösin itselleenkin arvaamattomin lopputulemin keittiössään ja piskuisessa ateljeessaan. Viimeksi mainitun tuotoksilla on pyrkimys auttaa maailman tyttöjen asemaa paremmaksi.
Lasten ollessa kouluikäisiä tuli räpellettyä milloin minkäkinlaisia "kiitoksia"opettajille!! Tänä keväänä kävin ihan miettimään, ...
Ihania :)
VastaaPoistaHurjan kauniita ja kivoja viemisiä! :)
VastaaPoista