keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Jouluviemisiä

Vielä pieniä viemisiä iltapuhteena näpertelin







ja nämä sille varalle, kun kuitenkin (viimeistään aattona) huomaan, että voi ei; yksi puuttuu...
joten nyt voin sanoa, että on "takataskussa" hätävaraa!!

2 kommenttia:

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

"Kiitosten" elinkaari

Lasten ollessa kouluikäisiä tuli  räpellettyä milloin minkäkinlaisia "kiitoksia"opettajille!! Tänä keväänä kävin ihan miettimään, ...