sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Luukku 9,10, 11


1 kommentti:

  1. Ai että, on taas ihania kortteja ja nuo punaiset varsinkin veivät sydämmeni :)

    VastaaPoista

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

"Kiitosten" elinkaari

Lasten ollessa kouluikäisiä tuli  räpellettyä milloin minkäkinlaisia "kiitoksia"opettajille!! Tänä keväänä kävin ihan miettimään, ...