
Ihana viikonloppu pitkstä aikaa lempipuuhan, korttien parissa,
joten aloitanpa jo JOULUKALENTERIN, tässä luukku 1
ja tässä 2....
Bloginimensä mukaan Repolainen rakastaa reissaamista ja räpeltämistä omin pikkukätösin itselleenkin arvaamattomin lopputulemin keittiössään ja piskuisessa ateljeessaan. Viimeksi mainitun tuotoksilla on pyrkimys auttaa maailman tyttöjen asemaa paremmaksi.
Suomi voitti jääkiekon MM-kisat - mites TuTon ja Jokereiden välit sitten ratkotaan? Ei tarvita edes "korttitappelua" - jaossa on R...
kiitos pirjo, kun poikkesit;)kauniit kortit teitkin - varsinkin tuo sininen ja aivan ihanat, uudet stanssit olet saanut.
VastaaPoistapoistaisit rakas ystävä tuon sanavarmennuksen - pliis;) piti monta kertaa yrittää, kun nuo kirjaimet ovat niin epäselvät...
Ihania ovat ja tuo sininen väri sopii niin kauniisti jouluisiin kortteihin.
VastaaPoista