perjantai 7. maaliskuuta 2014

Naistenpäivänä

                                              Taitavien naisten päivää!!


4 kommenttia:

  1. Ihailin sun kortteja tuolla Koukussa Korttien sivustolla... ja bongasin sun blogis... pitääkin alkaa siihen tutustumaan!
    Mahtavia kortteja kyllä teet.:)

    VastaaPoista
  2. onpa somia kortteja;) ja kivasti keksittyä yksityiskohtia...

    VastaaPoista
  3. Tosi hauskoja kortteja kaikki, tosin nuo missä on ompelukoneet hurmasi minut ihan täydellisesti :-)

    VastaaPoista
  4. Ihanat ompelukoneet ja hienosti tehdyt kortit. VautsiWau.

    VastaaPoista

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

His and her

His and her Nyt sen tajuan miten monipuoliseksi kortteilu tekee oman elämänikin. En osaa kalastaa, en osaa ratsastaa, eikä mulla ole koiraa ...