maanantai 31. maaliskuuta 2014

Ajatuksia sävelin...

Pitkästä aikaa innostuin tekemään mietelausekortteja...
tai ainakin aloitin...

1 kommentti:

  1. Ihanaa vintagea, somat ja kivan runsaat koristukset...tykkään :-))

    VastaaPoista

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!

Näitä on luettu ja tutkittu eniten

His and her

His and her Nyt sen tajuan miten monipuoliseksi kortteilu tekee oman elämänikin. En osaa kalastaa, en osaa ratsastaa, eikä mulla ole koiraa ...