![]() |
| Ylpeä äiti omalle alikessulleen kortin väänsi, kun rauhanturvaajamme siirtyy seuraavalle vuosikymmenelle! |
Bloginimensä mukaan Repolainen rakastaa reissaamista ja räpeltämistä omin pikkukätösin itselleenkin arvaamattomin lopputulemin keittiössään ja piskuisessa ateljeessaan. Viimeksi mainitun tuotoksilla on pyrkimys auttaa maailman tyttöjen asemaa paremmaksi.
torstai 11. heinäkuuta 2013
Meidän alikersantti
tiistai 9. heinäkuuta 2013
Anopin määräyksestä
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
Näitä on luettu ja tutkittu eniten
"Kiitosten" elinkaari
Lasten ollessa kouluikäisiä tuli räpellettyä milloin minkäkinlaisia "kiitoksia"opettajille!! Tänä keväänä kävin ihan miettimään, ...











