lauantai 27. kesäkuuta 2026

"Kiitosten" elinkaari

Lasten ollessa kouluikäisiä tuli 
räpellettyä milloin minkäkinlaisia
"kiitoksia"opettajille!!

Tänä keväänä kävin ihan miettimään, 
että kai kiitoksillakin on oma elämänkaarensa.
Sillä ainakin omat kiitokset suuntaavat
nykyään enimmäkseen 
"kunnossa pitäjille"

Lääkäriä olen näemmä muistanut jo vuonna 2015
https://repolainenreissaa.blogspot.com/2015/06/kirurgille-iso-kiitos.html

Onneksi kirurgikierre ja leikkausväli on harventunut;
siitä kiitos 
harrastusten ohjaajille,
jumppa- ja tanssiohjaajille,
jotka pitävät fillarointikunnossa.

Energiapatukoista on tullut jo vakkari piilotuskohde. 

Äitini halusi muistaa Fyssariaan,
jonka taikakädet ovat tehneet ihmeitä!
Helmikuinen tilanne:
kipu aiheutti päivä-päivältä harmaita hiuksia
- lämpö- ja manuaalikäsittelyllä kinesioteipein
lähdettiin varovasti liikkeelle. 

Kesäkuussa näyttää ilme erilaiselta
ja hiuksiinkin on palannut omat sävyt!

 Humoristinen m
ittatilaus kortti,
tai ehkäpä paremminkin kansi
konvehtilootaan sai loistotyypin nauramaan vedet silmissä.

Ei kuulemma koskaan ennen ole moista 
kiitosta saanut!!

Ihanaa ideoita tällaisia...


The scrolls in the first pic I'm adding to the challenge
TryItOnTuesday/2026/06/In-garden

Mites on;
Onko sun kiitosten elämänkaaressa tapahtunut muutoksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!