Lasten ollessa kouluikäisiä tuli
räpellettyä milloin minkäkinlaisia
"kiitoksia"opettajille!!
räpellettyä milloin minkäkinlaisia
"kiitoksia"opettajille!!
Tänä keväänä kävin ihan miettimään,
että kai kiitoksillakin on oma elämänkaarensa.
että kai kiitoksillakin on oma elämänkaarensa.
Sillä ainakin omat kiitokset suuntaavat
nykyään enimmäkseen "kunnossa pitäjille"
nykyään enimmäkseen "kunnossa pitäjille"
Lääkäriä olen näemmä muistanut jo vuonna 2015
https://repolainenreissaa.blogspot.com/2015/06/kirurgille-iso-kiitos.html
Onneksi kirurgikierre ja leikkausväli on harventunut;
siitä kiitos harrastusten ohjaajille,
jumppa- ja tanssiohjaajille,
jotka pitävät fillarointikunnossa.

Energiapatukoista on tullut jo vakkari piilotuskohde.
Äitini halusi muistaa Fyssariaan,
jonka taikakädet ovat tehneet ihmeitä!
jonka taikakädet ovat tehneet ihmeitä!
Helmikuinen tilanne:
kipu aiheutti päivä-päivältä harmaita hiuksia
- lämpö- ja manuaalikäsittelyllä kinesioteipein
lähdettiin varovasti liikkeelle.

kipu aiheutti päivä-päivältä harmaita hiuksia
- lämpö- ja manuaalikäsittelyllä kinesioteipein
lähdettiin varovasti liikkeelle.

Kesäkuussa näyttää ilme erilaiselta
ja hiuksiinkin on palannut omat sävyt!
Humoristinen mittatilaus kortti,
tai ehkäpä paremminkin kansi
konvehtilootaan sai loistotyypin nauramaan vedet silmissä.
Ei kuulemma koskaan ennen ole moista
kiitosta saanut!!
Ihanaa ideoita tällaisia...
ja hiuksiinkin on palannut omat sävyt!
Humoristinen mittatilaus kortti,
tai ehkäpä paremminkin kansi
konvehtilootaan sai loistotyypin nauramaan vedet silmissä.
Ei kuulemma koskaan ennen ole moista
kiitosta saanut!!
Ihanaa ideoita tällaisia...
The scrolls in the first pic I'm adding to the challenge



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kiinnostuksestasi sivujani kohtaan.
Pienen pienikin kommentti
lämmittää AINA SUURESTI mieltä!