ja teki joulun pyhinä itselleen kutsukortit juhliinsa,
äiti sai vain höyläillä Big shotillaan!!
Bloginimensä mukaan Repolainen rakastaa reissaamista ja räpeltämistä omin pikkukätösin itselleenkin arvaamattomin lopputulemin keittiössään ja piskuisessa ateljeessaan. Viimeksi mainitun tuotoksilla on pyrkimys auttaa maailman tyttöjen asemaa paremmaksi.
Lasten ollessa kouluikäisiä tuli räpellettyä milloin minkäkinlaisia "kiitoksia"opettajille!! Tänä keväänä kävin ihan miettimään, ...